Benvinguts a aquesta visita a la Parròquia Major de Santa Anna

Situada al cor de la ciutat comercial la Parròquia Major de Santa Anna és un recés de pau per al silenci, l'oració, la celebració i la trobada de grups i comunitats. Us convidem a fer la visita virtual que us permetrà conèixer l'antic monestir l'església, sala capitular i claustres, de transició entre el romànic i el gòtic, daten dels segles XII-XV.
També podeu conèixer les dades per al contacte, els horaris de celebracions, informació sobre les activitats i iniciatives, els sacerdots que celebren, el Consell Parroquial, les comunitats, ordres i grups que participen de la parròquia, la informació per a la celebració del matrimoni, els concerts de guitarra clàssica, els artesans de la bellesa amb les corals de gregorià Schola Cantorum i Units pel Gospel i altres professionals que col · laboren, les condicions de lloguer d'espais per a concerts i esdeveniments, el cinema espiritual, les activitats que realitza la Delegació de Joventut i la Delegació de Pastoral Universitària de l'Arquebisbat així com les impressions de diferents visitants. Així mateix podeu enllaçar amb la web de l'Església a Barcelona.

Rebeu una salutació fraterna i a la vostra disposició

Rector de la Parròquia Major de Santa Anna

Bienvenidos a esta visita a la Parroquia Mayor de Santa Anna.

Situada en el corazón de la ciudad comercial la Parroquia Mayor de Santa Anna es un remanso de paz para el silencio, la oración, la celebración y el encuentro de grupos y comunidades. Os invitamos a hacer la visita virtual que os permitirá conocer el antiguo monasterio cuya iglesia, sala capitular y claustros, de transición entre el románico y el gótico, datan de los siglos XII-XV.
También podéis conocer los datos para el contacto, los horarios de celebraciones, información sobre las actividades e iniciativas, los sacerdotes que celebran, el Consejo Parroquial, las comunidades, órdenes y grupos que participan de la parroquia, la información para la celebración del matrimonio, los conciertos de guitarra clásica, los artesanos de la belleza con las corales de gregoriano Schola Cantorum y Units pel Gospel y otros profesionales que colaboran, las condiciones de alquiler de espacios para conciertos y eventos, el cine espiritual, las actividades que realiza la Delegación de Juventud y la Delegación de Pastoral Universitaria del Arzobispado así como las impresiones de distintos visitantes. Así mismo podéis enlazar con la web de la Iglesia en Barcelona.

Recibid un saludo fraterno y a vuestra disposición

Rector de la Parroquia Mayor de Santa Ana

Welcome to the virtual visit of the Major Parish Church of Santa Anna.

Santa Anna is an ancient monastery of Roman-Gothic style - (XII - XV cc.) situated in the commercial heart of Barcelona .
During your visit you will be able to learn all about her Priests and Church Council.
You can find information on wedding celebrations and different artistic activities as:
Concerts of classical Guitar, Gregorian ritual music by "Schola Cantorum of Barcelona", Gospel songs by "Units pel Gospel".
You will also be able to meet, other professionals and collaborators, and find out all about Spiritual films, and activities of young people!

We are waiting for you !

Rector of the Major Parish Church of Santa Anna